ciązowy pas

Dużym ułatwieniem dla kobiety spodziewającej się dziecka jest podtrzymujący pas ciążowy. Jest to bardzo praktyczny gadżet, który zwiększa komfort i bezpieczeństwo. Jeśli kobiecie doskwiera ból pleców, co ma często miejsce w zaawansowanej ciąży, warto zdecydować się na taki pas. Nie jest to duży wydatek, a może wiele pomóc.

Pasy dla ciężarnych podtrzymujące brzuch – czy to ma sens?

Na pasy ciążowe podtrzymujące brzuch decyduje się wiele kobiet, które borykają się z bólem pleców. Ma to miejsce szczególnie w ostatnim trymestrze. Po tego typu gadżet sięga się w celu odciążenia kręgosłupa, który przez wiele miesięcy musi zmagać się z dodatkowym obciążeniem, zwiększającym się każdego dnia, aż do czasu rozwiązania. Pas ciążowy służy do stabilizacji postawy i redukuje bóle w odcinku krzyżowym. Jest wręcz nieoceniony w przypadku ciąży bliźniaczej, kiedy w ostatnich miesiącach kobieta musi się mocno męczyć. Taki pas może być prany, jest wykonany z miękkiego i przyjemnego w dotyku materiału. Warto kupić taki, który zawiera wyłącznie materiał przyjazny dla skóry, czyli bez żadnych szkodliwych substancji. W sprzedaży dostępne są nawet pasy posiadające gorset, co gwarantuje jeszcze większą stabilizację. Do tego są jeszcze boczne pasy. Wybierając pas podtrzymujący dla ciężarnych, trzeba mieć na uwadze to, aby był dobrze usztywniony i wyprofilowany. Nie może sprawiać kobiecie dyskomfortu, uwierać czy podrażniać skóry. Godny polecenia jest modele z regulowanym zapięciem na rzep. Dzięki temu możliwe jest dopasowywanie go do bieżących potrzeb, czyli do kształtu powiększającego się brzucha.